جمعه

چمچاره


یک روز این طوری ام: کنار دستی ام تو تاکسی آلتش را از لای زیپ شلوارش بیرون می آورد و در حال بازی باهاش است. نگاهش می کنم ولی به روی خودش نمی آورد و به بیرون خیره شده. به حریم من تجاوز می کنی؟ با دست محکم می زنم بهش که خودش را جمع کند و اگر بگوید بابا تو هم مریضی، راننده تاکسی را خبر می کنم و تا طرف را از ماشین بیرون نیندازد نمی گذارم حرکت کند. شاید کار به دعوا با راننده و حتا کتک کاری هم بکشد. طرفدار دنیای بی خشونت نیستم چون زندگی گیاهی که نمی کنیم.

یک روز این طوری ام: کناری در حال مالیدن آلتش است و من از همان اول که بغلم نشسته فهمیده ام چه بساطی می خواهد راه بیندازد. ولی می گویم به من چه، آلت من که نیست. مال خودش است و اختیارش را دارد و به من هم کاری ندارد. اگر دماغش را می مالید اعتراض می کردم؟ پس حالا هم که آلتش را می مالد، حق اعتراض ندارم. ساکت می نشینم و سعی می کنم حواسم را پرت کنم و او تا آخر می مالد و صدای نفس نفس زدنش هم بلند می شود.

یک روز هم وسط این طوری بودن یکهو آن طوری می شوم. ممکن است در حالی که به خودم می گویم ببین عضو بدن خودش است و به تو ربطی ندارد محکم بزنم زیر آلتش و آلتش کنده شود و بیفتد روی سر راننده. بعد بنشینم برای خودم توجیه کنم و دلیل های روانشناسی بیاورم که چرا این کار را کردم.

۷ نظر:

  1. و جالب اینجاست که هیچ کدوم از عکساعمل های تو روی یارو تاثیر نمیگذاره و اون همچنان به مالیده ادامه می ده!

    پاسخحذف
  2. دخترخالم تعریف میکرد یارو تو تاکسی داشته یه کارایی میکرده بهش گفته درست بشین.یارو کم نیاورده،آروم به دخترخالم گفته:نفهم!!

    پاسخحذف
  3. من یکبار در موقعیت شبیه به این قرار گرفتم . اعتراض کردم. یارو موقع پیاده شدن با صدای بلند جلوی بقیه بهم گفت : " حالا مگه ازت کم شد؟" :)

    پاسخحذف
  4. شاید هم بهتر از همه این بود که همونجا پیاده می شدی و میریدی به حالش. در برخورد با یک آدم روانی که قصد حمله به تو رو داره. آیا می مونی و میزنی زیر گوشش یا میمونی و می گی آخی مریضه خوب؟ نه دوست عزیز نه روشن فکری جواب میده نه خشونت مریضند مریض

    پاسخحذف
  5. به نظر من بهترین کار همین است،در لحظه کاری را که درست است ، باید انجام داد ... سوای نظرات ِ عجیب و غریب که تنها نگاه به ماجرا دارد...من از اینکه می نویسید خوشحالم دوست من! وبه شما بابت نثر خوب و موثر ات تبریک می کویم .

    پاسخحذف
  6. به اميد روزي كه انسانيت حرف اول را بزند
    و ذات وجودي انسان ملاك بود و نبودها شود .انسان انسان است و با ارزشتر از نگاه صرفا جنسيتي. به اميد آن روز.

    پاسخحذف
  7. ای بابا. کاش ما توی همچین موقعیتایی قرار می‌گرفتیم!!

    پاسخحذف